Thursday, May 28, 2009

Akibat terlalu over n semangat bile recoding..

slm aku recording lagu baru KAU BERSAMA KU..
akibat xcited sgt dgn lagu 2 bnde sebalik plak blaku...
aku xcited sbb dpt pkai antares auto tune 2 sbenanye n xsaba nk upload kat myspace...
herm...
45 minute kmudian afta aku da upload kat myspace batt laptop aku low..than aku belari g amik charger..mase nk g pasang kaki aku tesangkot kat cable intenet than tesungko...
dlm gelap dats y aku xnmpak..
mase tsungko 2 aku denga de bunyi bnde lain yg turot join aku tsungko..aduhhhhh...
toleh blakang je laptop kesyg rupenye!!!!...mcm nk menanges pon ade gak...
igt xde pape..tp rupenye screen aku pecah dah!
ahhhh..kelamkabot aku g cari waranty nye resit sme...nasib baek ade..kalo xde mampos!

dlm kelamkabot 2 aku cll dodi tp xangkat sbb da tdo..haaaa..xsenang tdo aku pk sorg2..lepas satu,satu masalah dtg...ya allahhh...
=(

1 comment:

Recordnice Studio said...

abg joe sori psl kisah ni. tp ade sense of humour la :D jgn marah aa. kalo saye rasenye mmg xdpt tido tros.